Start Project MOOI?! ANDERS

De Border en onderwijsproject MOOI?! gaan vanaf woensdag 30 oktober opnieuw een half jaar lang samenwerken. In dat half jaar gaan leerlingen kennismaken met organisaties in de eigen wijk. Ze gaan op pad én nodigen de organisatie op school uit. Aan het eind van het half jaar zijn alle groepen aan de beurt geweest.
MOOI?! geeft praktisch invulling aan de Vreedzame School. De onderwerpen burgerschap, participatie en duurzaamheid komen op een speelse,
betrokken manier aan bod.

Dit jaar is het thema MOOI?! ANDERS, over speelse en leerzame ontmoetingen met o.a. mensen met een beperking (Boogh), leerlingen van een andere school(Malelande), ouderen met een andere culturele achtergrond (Beytna).
In de nieuwsbrieven houden we u graag op de hoogte van onze MOOI?! - ontmoetingen. Vraagt u ons er eens naar? Of komt u ons mee helpen? Daar worden school en wijk steeds een beetje MOOIER?! van!

Dit jaar starten we het project uiteraard een beetje ANDERS dan de voorgaande twee jaar.
Op woensdagochtend 30 oktober is in elke klas een letter van MOOI?! ANDERS ingekleurd. Komt u de letters de dagen daarna bewonderen? Ze hangen op de schuifwanden op de begane grond.
  • 20191030_092240-COLLAGE
Samen één team
Altijd in de buurt
Voorbereid op de toekomst

Openbaar Kindcentrum Het Nieuwe Land
Watersteeg 87
3824 EL  Amersfoort
info.nieuweland@meerkring.nl

Plan route

Volg ons

Volg ons op Facebook en Instagram. Met onze ouders communiceren we via Parro (onderwijs) en Jaamo (opvang).

Samenwerking

Openbaar Kindcentrum Het Nieuwe Land is onderdeel van Stichting Meerkring en Ska (Stichting Kinderopvang Amersfoort). Wil je werken in het basisonderwijs en/of de kinderopvang in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring en Ska precies doen? Kijk dan op www.meerkring.nl of www.ska.nl