Waar staan wij voor?

Onze medewerkers vormen een hecht team en begeleiden met elkaar de kinderen in hun persoonlijke ontwikkeling en talenten. Onderwijs, opvang en opvoeding zijn in ons kindcentrum gecombineerd. Door onderlinge afstemming en aandacht binnen het team, kennen wij onze kinderen goed. Samenwerken doen we ook met ouders/verzorgers om erachter te komen wat de kinderen nodig hebben in hun ontwikkeling. Met respect voor elkaar zetten we samen een vertrouwde en veilige (leer)omgeving neer.

Ons kindcentrum is de spil in de wijk voor opvoeding, onderwijs en ontmoeting. Samen met onze professionele zorg- en cultuurpartners bieden wij kinderen van 0 tot 13 jaar een inspirerende (leer)omgeving. Wij zetten in op verbinding. Met ouders/verzorgers, samenwerkingspartners en andere betrokkenen. Zo versterken wij de onderlinge samenhang en dragen we bij aan de ontwikkeling van kinderen in een steeds veranderende wereld.

Dé plek om te spelen, te ontdekken en te ontwikkelen: dat is Openbaar Kindcentrum Het Nieuwe Land. Wij bieden kinderen een uitdagende speel- en leeromgeving, waarmee we hun creativiteit stimuleren. Kinderen krijgen de ruimte hun basisvaardigheden en talenten te ontwikkelen. In hun eigen tempo en mogelijkheden. Zo vergroten we de kans op een soepele ontwikkeling naar een gezonde toekomst. Wij zijn bovendien een groen en gezond kindcentrum en geven dit mee aan de kinderen. Want de toekomst begint bij onze kinderen.